Kretén

2011.09.13. 13:22

 

 


Mikor itt voltál az előbb
Nem tudtam a szemedbe nézni
Olyan vagy, mint egy angyal
A bőrödtől sírnom kell
Lebegsz, mint egy tollpihe
Körülötted csodálatos világ
Bárcsak különleges lennék
Te olyan kurvára különleges vagy

De én egy kretén vagyok
Más mint a többiek
Mi a fenét keresek itt?
Nem tartozom ide

Nem érdekel, hogy fáj
Összeszorítom a fogam
Hibátlan testet akarok
És hibátlan lelket
Azt akarom, hogy észrevedd,
ha nem vagyok a közeledben
Bárcsak különleges lennék
Te olyan kurvára különleges vagy

De én egy kretén vagyok
Más mint a többiek
Mi a fenét keresek itt?
Nem tartozom ide

Itt szalad megint
Itt szalad
Szalad, szalad

Mindegy, hogy mitől vagy boldog
Mindegy, hogy mit akarsz
Olyan kurvára különleges vagy
Bárcsak én is különleges lennék

De én egy kretén vagyok
Más mint a többiek
Mi a fenét keresek itt?
Nem tartozom ide
Nem tartozom ide...

 

Szerző: Skycap

Szólj hozzá!

Címkék: vers music

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkirozos.blog.hu/api/trackback/id/tr763223694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása